Corona krijgt onze fotoclub niet klein! Sinds maart waren er geen clubavonden meer geweest in ons clubgebouw maar nu was het toch weer tijd om bij elkaar te komen. Dankzij een ruimere opstelling en overige preventieve maatregelen was het mogelijk om onze clubleden te verwelkomen. 22 clubleden kwamen deze 1e avond naar het clubgebouw. Zoals gebruikelijk wordt het nieuwe clubseizoen gestart met de de zomerstopfoto’s. Na het openingswoord van voorzitster Diana was het woord aan Rob om de 66 ingestuurde foto’s in te leiden. Aan variatie deze keer geen gebrek en elke foto werd voorzien van complimenten en feedback. Voor degenen die de avond gemist hebben of de foto’s nog een keer terug willen zien staat de link naar de foto’s op het forum.

Voor de komende clubavonden in oktober en november denken we ons programma Coronaproof te hebben ingevuld. We moeten helaas wel een maximum van 25 deelnemers per avond hanteren. Opgeven voor een avond zal dus voorlopig gehandhaafd blijven.

Alleen voor de komende clubavond van 24 september zijn we eigenlijk nog op zoek naar een onderwerp. Leden die een idee hebben mogen dit mailen naar info@fotoclubkiekendief.nl. Het zal in ieder geval in de buitenlucht zijn omdat we deze avond (nog) geen gastspreker hebben. Hou de site in de gaten zodat jullie weten wat we gaan doen (mits het niet regent die avond) en / of kom met ideeën!