Komende donderdag staat er een buitenactiviteit gepland als clubavond. De locatie hiervoor is het Natuurpark te Lelystad. Laten we om 1900 uur verzamelen op de parkeerplaats van het natuurpark en dan gezamenlijk het park betreden. Onlangs is het otterverblijf aangepast dus er is vast weer veel nieuws te zien. Je kan natuurlijk ook al de geleerde theorie van de vorige clubavond in praktijk brengen (lichtmeting, brandpuntsafstand etc).

Groet Gert.